Beslenmeyle alakalı açtığım, yazdığım kaçıncı post bilmiyorum 😔çaresizim.
6 ay 1 günlük kızım. 15 gündür beslenme reddi yaşıyoruz.
Kanında crp yüksekti düştü. Boğazında kızarıklık vardı geçti. İdrar tahlili temiz şükür. Kanı düşüktü bestiron kullanıyorum.
Ama sütümü içmiyor. Günde toplam 250 ancak içiyor. Yoruldum, üzülüyorum.
Keyfi yerinde ama aç aç duruyor. Patates püresini yiyor biraz. Anne sütü alıyor ama sağıp veriyorum.
Sağdığım sütlerim eskisi gibi şekerli, taze değil. Tadı farklı ama çok da kötü değil.
Hamile değilim bu arada. Süt yumurta et diyeti yapıyordum sütüm kalitesizleşti gibi.
Biberonda su olursa içiyor süt olursa içmiyor. Bugün idrarda keton pozitif çıktı açlıktan.
Yaşayan bilen duyan var mı, süt alerjisi maması mı alayım. Sütüm artık faydasız mı ❓❓❓
Bir cümlenize bile o kadar ihtiyacım var ki. Yarın doktora tekrar gideceğiz