Pyrzmom Biz de bugün aşı olduk. Normalde sabahları uyur ve emerdi. Şimdi uykuya tam dalamıyo ve emmiyor. Sıklıkla ateşi ölçüyoruz. 36.2 idi, şimdi 37.1 olmuş. Arada ağlama geliyo ve çok ağlıyor. Aşı olurken de gözünden yaş gelecekti nerdeyse öyle ağladı. 😭