Esifet Kızlar aptamil 1numara 1,2 kg elimde 3 paket var tanesini 150 ye satıyorum. mama değişimi yapmak zorunda kaldığımız için satıyorum ilgilenen olursa yardımcı olurum.
Melikeaknnn Utom yaa gercektenmi bende 700 gramini 120 tlye aldim eczaneden ihtiyacta olsugumdan dolayi bilseydim carrefourdan alirdim
Esifet Utom happcenterdan 170 tlye aldım girip bakabilirsiniz. Yerine mama alıcam. Mamamızı değiştirdik çünkü. İnsanları kazıklamak gibi bi niyetim yok.