Merhabalar.🙋🏻♀️
Yeniyim aranızda.🌝
25 günlük bir kızım var Yaz.🌞
Yaz’ın çok fazla gaz sancıları oluyor.Çok çaresiz kalıyorum.🤦🏻♀️Birde uyku problemimiz var son bir haftayı baz alırsam toplasam 3-5 saat ancak uyumuşumdur.🙄
Uykusu kırkı çıksın düzene girer diyorlar ben pek inanmasam da kırkından sonra düzene giriyor mu gerçekten?🙈
Birde gaz sancıları için çözümü olan var mı?☺️