Nazli55x aslında çocuktan çocuğa değişiyor bence, büyüdükçe boşaltma hızları artıyor, başlangıçtaki durumuna göre kilo alımı iyi ve çişli bez sayısında sıkıntı yoksa önemsemeyin 🤗 benimki 2 ay 10 günlük, başta 20-25 dk idi, şimdilerde 8-9 dk da bitiyor işi, 3.400 doğdu 2. Ay kontrolünde 5.500 kg. İdi Nerdeyse ayda 1 er kg almış. Takılmayın millete bence, bizimkide hep kucakta herkes bi laf ediyor ekelik diz boyu 😬🤦🏽♀️