Bu Cumartesi yaptırdım 11. Aylık Türkiye hastanesinde Dr Cem Kaya doğuştan peygamber sünneti var bekleyelim dediler o yüzden bu kadar bekledim yoksa 3 aylıkken yaptıracaktım şimdi çok hareketli durduramıyoruz maalesef ödem oluyor ara ara Cumartesi tekrar kontrolümüz var ateş olmadı ,ağrı sadece altını değiştirirken biraz viyaklıyor doktorumuz sünnetten çok ameliyat oldu dedi ama bekliyoruz bakalım
ben Bursa da yazdığını yeni farkettim kusura bakma ben istanbuldayım