Medine01 Kızlar benim kızım 4. Aya girecek öyle ayağının üstüne basmiyor ne zaman başlar sizin bebekler kac aylıkken başladı
Ikrazumra19 Medine01 zaten basmamasi lazim bastirmamaniz lazim desteksiz oturmadan ayaklarina bastirmak onurgasi icin zararli
Deletedmom388 Medine01 Tam ne zaman hatırlamıyorum ama ben o istemediği sürece bastırmadım.Kendi kalkmaya çalıştığında ben bastırıp yürüttüm o da sanırım 8-9 aylıkkendi 🤷🏻♀️Bebeğiniz için de daha erken zaten hele bir oturmayı öğrensin ayağının üstüne de basar zaten aceleye gerek yok🌸
GoGirl Medine01 5 aylikken gucunu veriyordu 6 aylikken en az 15 sn ayaklarinin ustune bukmeden basmasi beklenirmis daha vakti var
Deletedmom265 Ikrazumra19 hahaha bizim burada 2 aylık bebeleri tutup kucaklarında halay oynatıyolar basmayan bebeleri de doktora götürüyolar😂
Medine01 Deletedmom388 elinden tutup yürütmek için demedim kucağınıza aldığınızda ayağını diretmesi lazım bence hep diz kapakları bükük bir sekilde
Medine01 Ikrazumra19 tamam canım teşekkürler normal ise sıkıntı yok işte diretmesi lazım tembel mi falan deniliyor da
Deletedmom388 Medine01 Annesi onun bacakları daha ne ki hemen büker yorulur ya da istemiyordur hazır değildir🤷🏻♀️Her bebek farklıdır yani durmuyor diye bu sorun demek değil.Hele bir oturmayı öğrensin ondan sonra zaten tutunup kalkmaya başlayacak kendini hazır hissettiğinde.Yani her bebek illa şunu bunu yapacak diye bir kural yok o açıdan söylüyorum 👌🏻
AtlasAysegul Medine01 Hayır! O kendini fiziken ne zaman hazır hissederse o zaman basmaya başlar. Bu konuyu ona bırakın lütfen. Her bebek için değişken bir durum. Bazıları 4 aylıkken basmaya çalışır bazıları 6, bazıları 7
Ikrazumra19 Medine01 icin rahat etmiyorsa bi doktora sor ama her bebek farklidir o yuzden insanalri takma harekrtleri normalse dert etme
Deletedmom388 Medine01 kızım 7.aya kadar dönmedi mesela 🤷🏻♀️ Ama ben hiç takılmadım.Çevremde gördüm hep 4-5 ayda dönenleri ama takılmadım.Kim ne derse desin böyle şeylere biraz kulaklarını tıka boşver👍🏻Kontrole gittiğin vakit için rahat etsin diye bir doktora soruverirsin oldu bitti🌸
Medine01 Deletedmom388 çok doğru söylüyorsunuz içim rahat etsin diye sorayim dedim teşekkür ederim 😊😊
GoGirl Deletedmom388 6 ay 24 gunluk bizimkide dönmedi daha desteksiz oturuyor ama yatmayim dyr yatmayincada donmeyide bilemiyor
Deletedmom388 Medine01 Kesinlikle.Benim de ilk çocuğum ama gerçekten umursamıyorum.Gelip laf eden yok çok fazla ama aa neden dönmüyor denince bile insan sinirlenir,hazır hissedince döner dedim hep.Bir gün birden döndü😊Hazır olunca her şeyi yapıyorlar merak etme🙏🏻
Ikrazumra19 Deletedmom265 ayy oralari gormeyi cok istiyprum insAllah nasip olur midyat konaklari ozellikle😁