duaelvin Şöyle ki ilk başlarda bebeğiniz emmeye,vücudunuzda süte alışkın değildi.Memede sertlik vardı çünkü süt fazla fazla oluşuyordu.Şimdi memede bebeğin ihtiyacı kadar süt salgılanıyor.Yani yumuşaklığı normal zaten emzirmenin 2.-3. dakikasında memeye süt iniyor tekrar.Memeyi tamamen boşaltıncaya kadar emzirin.☘️