Purple13 yavrusununannesii kaç aylık canım. 7 aylığız 900 gr 5 günde ama nadiren dökmek zorunda kaldığım zamanlar oluyor
yavrusununannesii hafsahatun içeriği nasıl kabız felan yapmıyor dimi bende hipp alıyorum çok pahalı 🙁
hafsahatun yavrusununannesii kızım beni hiç emmedi diyebilirim. 2 kere bebelac aldık çok fazla gaz yaptı. Sma yı başlarda içmedi şekersiz diye. Ama alıştı artık.
Purple13 yavrusununannesii bebeğin iştahına göre değişiyor tabi. 2 aylıksa 60 70 iştaha göre 80 Cc yer canım.
Mlkemrecre yavrusununannesii seninki çok küçük olduğu için bir hafta da biter..eğer sadce mama vericeksen..emmiyorsa…benim kziim emmedi..o dönemlerde çok gidiyordu
Deletedmom347 yavrusununannesii mama alali 4 gun oldu yariya indi ama anne sutude veriyorum cogunlukla aptamil kullaniyorum
Meva_ yavrusununannesii 4 5 sefer sutumu sagip veriyorum emmedigi için, haricinde mama 2 saatte bir yiyor
Meva_ yavrusununannesii bazen 2 ölçek yapıyorum doymuyor ardından 1 ölçek takviye yapıyorum. Bazen 3 yapıyorum yarısını yiyor dökmek zorunda kalıyorum . Beklemiyorum ben sıcak olduğu için
yavrusununannesii Purple13 şimdiye kadar 60 veriyrdm sütüm az olunca 90ni denedm içti demekki 90 vermem gerek tabi bazen 60i bile içmiyor istahsz enfeksiyon yüzünden 🙁
Zeynepzey yavrusununannesii benim kızım sadece gece yatarken içiyor rahat 15 gün gidiyor bir kutu mama
Minikhayat_1 @yavrusununannesii 4 aylık 350 Gr 4 5 gün gidiyor bende hipp kullanıyorum evet çok pahalı fakat en iyisidir bu bence
Purple13 yavrusununannesii anladım biz 2 aylıkken 60 70 içiyordu her öğün değil arada 70lere çıkıyordu anne sütü alıyordu sağarak veriyordum iştahına bağlı dediğim gibi. O aylarda kilo alımında azdı. Kilo alımı iyiyse üzülme hiç enfeksiyonuda geçer inşallah.