Dilarasavull44 Kızlar 2 hafta önce doğum yaptim göğüslerim acıdığı için silikon gogus ucu kulandım 3 4 gün kulandım sonra silikon çıkardım bebeğim gogusumu tutsun diye şimdide tutmuyo gogusumu ne yapmam lazim bide sürekli kusuyo
busra37 Dilarasavull44 gögüs ucuyla emzirn ne olur ki bi süre bende emzirdim. Sonra bıraktık. İlk uçla verin 1dk sonra çıkarıp öyle verin yada uykuda vererek bıraktırın. Bide kusması bazı bebeklerde 6aya kadar sürüyo mide reflüsü olabilir bende kızımda çoook yaşadım. Memeden çıkınca mutlaka gazını çıkarıp yatırın
Mavininannesi1128 Dilarasavull44 Bende kullandım göğüs ucum hiç olmadığı için sıkıntı etme biz 2 ay 15 günlüğüz bıraktık kendiliğinden istemedi silikon ucunu kendi göğüsümü verince emiyordu sadece bende kullanmayı bıraktım yaralar içinde kalkan yada gümüş kapak almanı tavsiye ederim
Cerenavc Dilarasavull44 benim göğüs ucum yok hala da çıkmadı 2 aydır silikonla emiyoruz zor oluyor ama en azından anne sütü alıyor
Fatmaevecen Tutturmaya çalış canım bende ilk zaman kullanmıştım sonra mememi zor tutturdum baya uğraştım ama başardım sende sürekli dene
Dilarasavull44 busra37 ağzını sıkıyo acmiyo dün hiç silikon vermedim sabaha kadar ac uyudu emer diye bekledim uyandırmaya çalıştım uyumadım bende sabaha kadar tutmadı siz ne kadar süre silikon kulandınız
busra37 Dilarasavull44 15gün belki dha fazla, uç kullanmanız sizin için sıkıntı mı niye bıraksın istiyosunuz
Dilarasavull44 Mavininannesi1128 dünden beri silikon vermiyodum anneler kızıyordu verme diyorlardı artk dayanamadım bebek ac diyo silikon verdim şimdi silikonda tutmuyo hep uyuyo uyandırmaya çalışyorum uyanmiyo ne yapabilirim sizce
Mavininannesi1128 Dilarasavull44 en önce kimsryi dinleme senin çocuğun daha önemli emmesi gerekiyor o yüzden kimseyi dinleme uyanması içinde topuğuna vur emmesi için ağzında dolaştır silikon ucunu hiç uyanmazsa altını aç eminim ki birine tepki verecektir benim kızımda uykucuydu ilk döneminde hep uyuyordu hiç kalkmıyordu zorla emziyordum
Dilarasavull44 Mavininannesi1128 herşeyi yapıyorum uyanmiyo uyansa bile gogusumu tutmuyo sarılıkta hafif var korkuyorum ztn 1 hafta kuvezde kaldı solunum sıkıntısı vardı bide erken doğum oldu
Mavininannesi1128 Dilarasavull44 Emzik vermeyi dene erken doğum olduğu için emme refleksi gelişmediğinden ememiyor olabilir emzik ver tutarsa hemen çek göğüsünü vermeyi dene inşallah emer
busra37 Dilarasavull44 keşke kimseyi dinlemeden uçla emzirseydüniz sonuçta anne sütü biberonla bile olsa. Üsütünü soyun ayaklarıyla burnıyla oynayın emzirin pes ettmeyin.