miracinnannesii
Siz bakmayın sağlık ocaklarına doktorunuz iyi demiş ve şu an kilosu iyi. Ek gıdaya başlayacaksınız. Zaten 4.ayda azalmaya başlıyor kilo alımı.
4 ayda 500 gram iyi bir şey zaten 700 gram gibi kilp alıyorlar normali bu.
Zaten düşünsenize her ay 1000 grama yakın kilo aldığını bebeklerin