mavisimmm20 Sezeryan olduğum 2 ay oldu ama sırtımdan igne yaptıkları yerdeki ağrı hiç geçmiyor aynı durumu yaşayan var mı bende skolyoz da var omurga eğikligi acaba onunda etkisi varmi
Ceren-lale mavisimmm20 benim herangibi sağlık sorunum yoktu ona rağmen agrılarım oldu hep sırtımda spiral sezeryan sonrası oğlum 2 yaşına girecek daha yeni yeni geçti diyebilirim.
Deletedmom265 mavisimmm20 bende hiç öyle bisey olmadı sadece 2.nci ayda felç oldum sandım 1 adıma hasret kalmsitim yakı falan yapıştırdım geçti
Ogullarinaasikanne mavisimmm20 canım 2 doğum yaptım spinal sezeryanla inan benimde cok agrım oluyor 6 kiloluk bebeğini tasırken zorlanıyorum düşünün cok ayakta kalayım yada aynı pozisyonda yatayım oturayım hemen ağrıyor sezeryan öncesi bel agrısı nedir bilmeyen ben doğumdan sonra böyle bir durum ile karsılastım
Hilerrr mavisimmm20 bende dört ay oldu eğidural sezaryen olalı ama iğne yapılan omuriliğim çok agrıyor sanki çürümüş gibi daha geçmedi bekliyorum geçsin diye 😥
Eminetrkc Aynı şey bende de var uzun süre ayakta duramıyorum birde orda sanki bir sızı birşey akıyormuş gibi bir his var