Beterbocuk Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim 15 günlük bir bebeğim var :) sorum şu benim kanamam çok az geliyor, bir pedin çeyreğini doldurmuyor ama devam ediyor , sizin lohusa kanamanız kaç günde bitti ?
Bekra Aynı canım benimde çok az geliyor günlük pet kullansam idare edicek o kadar az bugün 1 aylık olduk hala geliyor bakalım sanırım 40 günü tamamlıcak😄
Defne06 Beterbocuk bilemedim ki kuzum ya Allah bana öyle bir güç vermiş iki sezeryan oldum ne yattım ne dinlendim ne çorba yapanım oldu ne de temizlik yapanım
Adelim 50gundeyız hala gunde 1damlaya yakın gelıyor ama artık cok cok azaldı zaten az az gelir benım tam 40gun adet kanaması gıbı geldı 1gun surdu ama sonra yıne damla damla
Mrc123 Beterbocuk aynen canım benim 1 hafta dolu dolu geldi sonrası lekelenmeler şeklinde artık ped takmayı bıraktım dikişlerim iyileşsin die çünkü ped bile batmıyor lavabodan lavaboya geliyor. 23 günlüğüz yine az az geliyor kahve ye döndü rengi. Sanırım kesilir 1 haftaya
Fatmaevecen Beterbocuk 40. Güne kadar oldu son zamanlar lekwlenme şeklindeydi 41. Gün bitti 42. Gün adet oldum