Yenianne34 Ahaha
6.ayda ek gida tadimlarina baslayan bebek icin suyu en az 30 ml olacak sekilde vermelisiniz. (sıcaklar da goz önünde bulunduruldugunda.)
Elinizdeki mamalar bitince 2 numaraya gecersiniz, mama konusunda pek bilgim yok ama pamuk ipliğine bagli olduğunu düşünmüyorum
Eger biberonuyla sıkıntı yaşamıyorsa alışkın olduguyla devam edin, ne zaman alıştırma bardağına geçmeniz gerektiginin sinyallerini o size verecektir zaten. Eger 0-6 dan 6-12ye gecmekten bahsediyorsaniz 6. ay icerisinde degistirirsiniz aman aman acil bir durum degil o da