Kızlar Bugün 3 aylık olduk sağlık ocağında kontrolümüz vardı. Tartılırken sabit durmadı pek ama hemşire 6100 gram olarak belirledi kilosunu. 20 gün önce 5800 dü hemşireye sorduğumda ayına göre gayet iyi olduğunu söyledi kilosunun. Süt ile ilgili problemimiz vardı azalmıştı baya şimdi bu 20 günde 300 gram artışı normal mi veya az mi bilemedim ben mi çok takıyorum anlamadım ya
bu konuda bilgisi olan anneler Bilgi paylaşımııı 🤗