Canım emzirmenin hiçbir sakıncası yok bende senin gibiyim ve 6 gün sonra doğumum var Allah izin verirse. Birçok doktora sordum hepsi de onayladı. Sen bol vitaminli şeyler ye. Belli bir müddet Sonra bebeğin kendi bırakacak memeyi zaten. Sütün acıyacak ve emmek istemeyecek zaten