Doktorumuz sadece mama ile beslendiğimiz için tadımlara başlayabileceğimizi söyledi. 3 gün kuralı değilde bir hafta şeklinde yapalim dedi. Bana liste verdi ama eve geldigimde listede yazılı şeylerin 6. Ayda ki bebeklerden başladiğini gördüm 😐
-Sanirim yogurttan başlayacağim fakat buralarda hiç sütçü yok çok aradım ama genede bakacağim bulana kadar yoğurdu günlük sutten yapsam olur mu?
-Hangi Sebzeler ve meyveleri verebilirim 4. Ayda? Ve nasıl vermeliyim
-Sebzeleri haşladiktan sonra zeytinyagi koyup mu vermeliyim?
-Internette şunu buldum;
4 aylik bebek için uygun yiyecekler:
• Ev yapımı yoğurt
• Avokado, elma, muz, armut
• Pirinç, arpa, yulaf
• Patates, yeşil fasulye
Arpa-yulaf-pirinç bunlari nasıl vereceğim hakkında en ufak bilgim yok kafam çok karıştı.
-Youtubede irmikle yapilan mamalari gördum bunlardan bebeğime verebilirmiyim yoksa ilerki aylarda mi vermeliyim?
- Ayda başlayan anneler ve başlayacak olan güzel anneler sizler nasıl yaptiniz fikirlerinizi verirmisiniz bu konuda ne kadar araştırırsam kafam o kadar daha çok karışıyor 🙈 Uzun oldu okuyan cevap verenlere teşekkür ederim şimdiden