Yagizkus ben unigo kullanıyorum çok memnunum bu içi elyaflı matlardan annem kendi yapmıştı bana ama unigoyla onun arasında dağlar kadar fark var bir de unigoyu 7-8 sene kullanabiliyorsunuz ben şimdi salonda kullanıyorum odasını yapınca halı niyetine odasında kullancam. Bu arada ben görümcemde görerek deneyerek unigoya karar verdim onlar da salona halı gibi sererek kullanıyorlar 3 yıldır daha bir yeri deforme olmadı ve kedilerimiz var tırnaklarından bile etkilenmiyor. Verdiğiniz paraya değiyor yani