Bizde Kraft London plas baston araba var adam 40 kilo iş arkadaşını bindirip gezdiriyorum demişti diğer markaların demirleri ağırlık bindiği zaman yamuluyor falan dedi hatta Yeni doğan için Uygun değil demişti tam Yeni doğans göre yatmıyor diye zaten kışın doğdu şimdi çok rahat çok hafif kurulumu kolay ben indirimli iken almıştım şuan pahalı