BrcnBlgn ebz09 Hamileykende dogumdan sonrada surekli boyadim sknti olmadi ozel boyada secmedim koleston loreal hangsnde istedgm rengi bulursam boyadm
Yadi32 ebz09 benimki de beş aylık ben de bugün boyadım inşallah birşey olmaz kuzanim hamileyken boyadı doktoru birşey olmaz dedi diye 🤷♀️
Huysuzanne ebz09 Valla canım ben bişey olur mu olmaz mı inan araştırmadım bir bilgim olmadan boyatmistim ama birşey olmadı 2 hafta oldu.
MerveNurT ebz09 ben boyadım 1 ay önce şuan 9 aylık emzirmekle alakası yok bence saç bu çünkü ☺️ Ablam geldiğinde bir markanınkini aldı ama hatırlamıyorum ilk önce açtık sonra boyadık güzelde oldu
ebz09 Defneligunlerrr aynen oyle beklicem bende cok tesekkur ederim 🌺 MerveNurT yinede icim rahat etmedi canim boyayamicam
Defneligunlerrr ebz09 bekle bencede canım zaten kapalısın herhalde 😊 bende 2.yaşa kadar beklemeyi düşündüm ama sırf doğum günü var diye boyattım yoksa beklerdim
Pelo_00 ebz09 ben boyadım saçımı hamileykende doktorum artık boyayabilirsin senin psikolojinde önemli demişti. Emzirirkende boyadım. Organik boya tercih edebilirsiniz.