Bol kimyasal içeren bir maddeyi saç derinize uygulayacaksınız bekleteceksiniz ve emilim olacak vücudumuza giren her şey süte etki ediyor, ben boyadım bir şey olmadı derken bebeğin vücuduna sütle geçecek olan kimyasalları araştırdı mı anneler de bir başkasına öneride bulunuyorlar hayret ettim açıkçası, bir şey olmadı diye bir şey yok arkadaşım ben bunu göze aldım diye bir durum var ☺️ Çünkü vücuda alınan her kimyasalın karaciğere, tiroidler başta olmak üzere olumsuz etkisi var. Sözün özü: tercih sizin