BeYzAMm2019 Deletedmom347 eve geldikten belli bir süre sonra su geçirmez banti çıkartıyorsun. Ondan sonra dr bana bepantholun yara izi giderici kremi var onu vermişti masaj toplu tv de gormussundur önce topla masaj sonra o kremi sürüyorsun günde iki kere . Ama ben anca bir kaç gün yapabildim sonra hiç birşey yapmadım
NefesBilgem Deletedmom347 Bana hiçbir şey sürmememi söyledi doktorum. Sadece kuru tut dedi. Ben de öyle yaptım.
Hazal89 Deletedmom347 2 hafta gectiyse iz geciren krem başlayabilirsin onun dışında bir şey yapmana gerek yok
Deletedmom347 BeYzAMm2019 bana batikon verdi gunde ikidefa onunla pansuman yapiyorum ama ne zamana kadar yapicam onu bilemedim
Sedacan2267 Eve gelince su gecirmez bandi cikartip sabah aksam scarex sur dedi. 6 ay surdum. İz duruyor gecmedi. Sadece azaldi daha da ellemiyorum. Yaz bitince bir kac ay da contractubex deneyecegim. Gene faaliyet olmazsa basimin tacisin der barisirim 😃