pikacuu canim sende benden muzdaripsin. Cok zor oncelikle. Benide hic emmedi bebegim 32 gunluk ve sagdikca sagdim suan gunde 1 kere 100 ml sut oluyor baska gelmiyor birde tek gogus. Basladim mamaya. Ne olcak.boyle.bilmiyorum. ah bi emse beni cok rahat edicez. Bastan hata yaptim masit olup hsstalaninca biberonla verdik.oncesinde kasik enjektor denedim ama cok sinirleniyo hizli gelmiyo agxina diye. Gogsum tam dolmadan uykudan uysninca bikac defa verdim 1 2 dk cekip birakiyor uclarida yok o ayri konu. Cocugumu emxirmek icin neler vermezdim en guzel bag o 😔😔 ilk brbegim ve bunu yasayamadigim.icin kendimi cok suclu hissediyoum