pikacuu Merhaba 🙋🏼♀️ Öncelikle hayırlı olsun, zor bir süreçle başlamışsınız anneliğinize, inşallah devamı daha rahat ve sağlıkla geçer…
Anne memesine bebek teması azaldıkça süt azalıyor biraz diye duydum… Çünkü beynimiz süt üret sinyalini bebek meme ucunu uyarıp emdikçe verir ve sut bezlerimiz süt üretirmiş. Kendi başıma gelmedi bu durum ama bir çok şey duydum ve yakın bir arkadaşım da tecrübeyle böyle olduğunu söyledi.
Meme uçunuz yoksa silikon ezmirme uçları var, hem biberona alışan bebek de yadırgamayacaktır bu uçları. Sadece vazgeçmeyip emzirmeye devam etmeniz gerekiyor, acıkınca mecbur emecek diye düşünüyorum.
Sadece sağım yapmak da biraz azaltıyor diyorlar. Bol süt arttırıcı takviye (malt içeceği, anne çayları vb) ile dengelemeye çalışıyorlarmış.