My_son Arass0407 yikadiniz mi bebeginizi? Yikaninca gec duser gobek doktorumuz yikama demisti bize de haftasinda dustu
Ozlemcyln Arass0407 bugün 14. Günümüz bizimde hala düşmedi incecik bişey kaldı o tutuyor bağı bugün yarın düşer oda bende endişelenmiştim ama bugün görünce rahatladım
espalp Arass0407 12, 13 gün düşmemişti ama kurumuştu tamamen. Doktor yıkayın o zaman düşer dedi. Ama kuru olduğu için yıkayabilirsiniz demişti. Yıkadığımız gün düştü
Arass0407 Yıkadık 2 kere endişelendim acaba o yüzden mi düşmedi diye üzerine pamuk streç filmi yapmıştık
Ogullarinaasikanne Arass0407 evet yıkamak etkiliyor mutlaka saç kurutma ile kurutun bende yıkamıstım kuruyan göbek bahı yeşillenmiş gibi olmuştu iyi kurutmadıgım için