Bizde öle iştahsızlık vardı doktor nutringen verdi iştah şurubu ve vitamin ve emzirmeyi bırak dedi bıraktık ve şuan çok iyi yiyor anne sutune guveniyormus ondan yemek istemezlermis tabi balık yağı da önerdi onu daha almadık ama Alicaz.. bu arada 13 aylık 9kiloyuz bizde