Kiraz onu kim söylemiş 😄 biz doğduğundan ber mama kullanıyoruz ilk ay evolvia kullandık 1200 g aldı ama çok fena kabız yapınca hipp combiotice geçtik 5.5 ayda onu kullandık 2 numaraya geçince beğenmedi bebelac golda geçtik yaklaşık 5,5 aydırda onu kullanıyoruz gelişimi kilosu boyu gayet iyi doktoruda memnun ki gerçekten 5 dk totosu yer görmeyen bir yaramaz. Kabızlık gaz vs de yapmadı ben çok memnunum şu an 1 yaşına girecek 3 numaraya geçicez