Hafsamm Kızlar 29günlük bebeğimle memleketimize gidicz uçakla. Yaklaşık 1 buçuk saatlik bi yolculuk yapıcz. Sıkıntı olur mu bebek için bu şekilde yolculuk yapan varmı?
5806derya Hafsamm ben yaptım uyudu hiç sıkıntı olmadı Elazığ’dan Ankara’ya bir saat ama 2,5 aylıkken döndüm uçakta öyle ağladıki 15 dakika hiç susmadı sonra uyudu ama inletti uçağı😞
Hafsamm VERA19 ne güzel🥰 inşallah bizde sıkıntısız gideriz. Bide sürekli emzirerek mi götürdün. Basınçtan dolayı emzirmek mi gerekiyo
VERA19 Hafsamm Evet iniş ve kalkışlarda emzirmek gerekiyor.Uyandırıp emzirebilirsiniz yatıyorsa,emzik emerse de olur☺️ İyi uçuşlar,zorlanmazsınız inşallah🐞