Canan1dan2 Kızımın haftaya çarşamba 2. Ay aşıları var ve doktor koronadan dolayı bu virüs kışın rota virüsüne çevirebilir o yüzden ben yaptırmanızı öneriyorum dedi. Yaptıran var mı en kolay nasıl atlatabiliriz. Ağrı kesici veren var mı 2 aylıkken ağrı kesici sıkıntı olmaz demi ayy çok sordum affedin kızlar
Sarisey Canan1dan2 iki dokuzu da yaptirdim ikizlerime hicbir sikinti,agri,huysuzluk,ates sorunu yasamadim. Sadece ishal yapti bir iki gune gecti. Korkulcak hicbir sey yok. İciniz rahat yaptirabilirsiniz😌
Deletedmom388 Canan1dan2 Rotayı 3.aya yaklaşınca yaptırdık biz diğer dozu da 5.ayda 2 doz olarak. Hiçbir yan etki ya da huysuzluk yaşamadık.Bence kesinlikle yaptırılmalı👌🏻
Canan1dan2 Sarisey peki yaparken bir sıkıntı ıkınma ağlama yaptı mi ve bu arada da siz gaz gidericiyi vermeye devam ettiniz demi
Sarisey Canan1dan2 zaten agizdan veriliyor hemsire oyun yaparak verdi agizdan birkac seferde. Gaz giderici birsey kullanmiyorum,kullanmadim
Bengisu_dunya Benim doktorumda aynı şeyi soyledi. Ağızdan damla olarak yapılıyor bazı bebekte yan etki yapıyor. Benim kızımda aşırı karın ağrısı yaptı uykusu falan bozuldu ama kısa sürdü. Yaptırın bence
Deletedmom348 Canan1dan2 Ben yaptırdım canım iki doz. 3. Dozu olucaz 6. Ayda. Hiçbir yan etki yapmadı bize. Ama yapmıyor diyemem. Bu sadece benim bebeğim için söylediğim bişey. Bana doktor ya çok kaka yapar yada hiç yapmaz dedi huysuzluk yaptı yapamadı. Ama iki gün sonra yaptı. Bence artık günümüzde çok gerekli bir aşı yaptırılmalı
Mervedenizkrn Canan1dan2 rota asisi ates yapmiyorki yada bi yan etkisi sadece ishal olabiliyor Rota agizdan verilen surup gbi birsey
NisanAda Bence en güzel aşı o hiç düşünmeden yaptır benım kzımm cuk cuk yedi resmen aşıyı 1 doz daha olsa onuda yerdi 😂
ayseozbnz1 Bebeğim 2 aylik olunca 3 tane iğne yapıldı biri koldan ikisi kalçadan rota aşısımi bilmiyorum bir şey demedi ebe