Nkssena aynen öyleydi canim ama geçiyor merak etme oyle ki ne mama ne biberon ne emzik üçünüde kabul etmiyor ağlarken ama çabaladım sütüm pek olmamasına rağmen meme reddi söz konusu olmasın diye. Çünkü bu tarz atak haftalarında bebekler memeyi reddediyormuş eger anne çabalamaz ise. Düzelince memeyi tekrar kabul etmesi bize bağlıymış ne kadar doğru bilemiyorum ama böyle birşey duydum bir saglikcidan. Ben atlattım canim darısı başına 🌸