bossbabysmom ben kendim de yaptım hiçbirini yemedi. Ben dışarı çıkınca ve kahvaltısında kullanıyorum. Oğlum alerjik ve her sabah kaşık mama yapıyorum kahvaltıda. En güzel kıvamı kavanoz mama ile alıyor. Bir kavanozu üç günde kullanıyorum. Herkes kendi mükemmel anneliğiyle ilgilendiğinde daha mutlu oluyorum🤣