Benim bebegimde reflulu dogustan. Ne yaptiysam ne ilac aldiysam faydasiz. Suan 10 aylik baya azaldim bhyuyecek ve gececek annesi tek caresi buyumesi. Zaman anlayacagin. Motillium hep beter etti gaviscon desen kutularca bitti hala daha evde durur acilmamia kutu ama vermiyorum. Tek verdigim iki haftadan beri duzenli olarak"metpamid" migde bulantisini aliyor ve ogurup kendini kusturmuyir ek gidada. Tasinda gecer umarim eger yasinda gecmezse iki yasina kadar devam ediyormus