Merhaba anneler tecrübeli annelerimize bir kaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim, 🙂
İlk sorum beslenme aralığı ile ilgili erkek bebek annesiyim bebeğimin kilosu 7760 olarak ölçüldü 10 gün önce beslenme aralığında 2 saati geçirmiyorum bazen bir saat te bir oluyor ve sadece tek göğsümü emiyor iki göğsümü emziremiyorum emzirdiğimde de çok fazla kusuyor. Beslenme aralığını 3 saate çıkarmam gerekir mi?
Diğer sorum ise gündüz uykuları ile ilgili gündüz max 1 saat uyuyor genellikle 20 30 dk uyuyup uyanıyor. 1 buçuk saat sonra geri uyuyor ama akşam bu süre 3 saate çıkıyor bazen uyumak istemiyor. Gece ise 11 12 arası uyuyor gece 4 gibi emzyorum sonrası 7 ye doğru kalkıyor. Emiyor yatıyor 9 buçukta kalkıyor 1 saat uyanıp kalıp uyuyor 1 buçuk saat sonrasında ise hep 20 yada 30 dk uyuyor. Normal mi bu yoksa ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum
Uzun oldu kusura bakmayın