Dilhunizade bilgedemir01 Henüz yeni olduğu icin kayma durumu yaşanabilir zamanla sabit bäkabilecek o vakitler araştırdığımda da bilir kişiler tarafından yenidoganlarda bu durumun normalligi konuşuluyordu.
Zeyzeyuuuu bilgedemir01 yaaa göz doktoruna gitmiştim kontrole daha on gunlukdu bana dediki şaşi bakablr gözlerini kontrol edemiyor normaldır kaymalar olur korkmayın daha çok küçük dedi 6 aydan sonra kaymalar olursa getir dedi 6 aya kadar çok çok normal korkma sakın gün gectikce düzelecek
ENA bilgedemir01 bizde git gide azalarak 2 ay da bitti ama 3. ayın sonuna kadar sürebilir demişti doktor
nneslihan bilgedemir01 bizimde 23 günlük canım şaşı çok olmasada kayma oluyor gözlerinde sağlık ocağında ki hemşire normal olduğunu ilerleyen dönemde düzeleceğini söylemişti
Canan1dan2 bilgedemir01 yüzü küçük olduğundan dolayı size öyle gözükebilir hiç merak etme geçicek oda 2 aylık olunca
Adelim Hıc korkma duzelıyor bende 20gunlukken goturdum sası deli deli bakıyor diye😂doktor guldu korkma gecer dedı 51gunluguz gectı baya baya artık gozlerını odaklayabılıyor yuzume bakıyor
bilgedemir01 Adelim ay inşallah darısı bize bende 2 gündür dikkat ediyorum gözleri kayıyor doktora gidecektim