Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 2.5 ay oldu. Sezeryanla doğum yaptım kırkından sonra ilk âdetimi gördüm Ardından bir hafta geçti tekrar adet oldum Ardından iki hafta geçti yine oldum her defasında da birer hafta sürüyor. Ayda iki kere adet oluyorum neredeyse sizce bu normal mi