Selinn22234 Merhaba anneler 45 günlük gazlı bir kizim var hangi mana önerirsiniz? Aptamil kullanıyorduk hoppe geçtik ama bebegim kabiz oldu…
Ssultannn Selinn22234 hipp tavsiye ederim canım 3 buçuk aylık baştan beri kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım