BabyMom35 Sidefer damlayı kullanmaya başladıktan sonra nerede saklıyorsunuz? Buzaobinda 4 derecede saklayın yazıyor üzerinde ama dolaptan çıkarıp bebeklere vermenin soğuk olduğu için hasta edeceğini düşünüyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
Bulutbey BabyMom35 üç haftadır kullanıyorum dolaptan çıkarıp veriyorum şükür hasta falan olmadık. Saklama koşula uymanız ilacın bozulmaması için. Hasta olmasın derken bozuk ilaç vermekte çok akıllıca olmaz
BenMathilda BabyMom35 Bozulmamasi icin buzdolabinda saklamaniz gerekiyor Ben hep buzdolabindan çıkarıp veriyorum, sorun olmuyor, uzerine ılık su içirin bir cay kaşıği, içiniz rahat etmiyorsa