alyasarp0206 enfeksiyondur, canım. Benim de doğumdan sonra akıntım fazlaydı. Ama kokulu ve sarı değildi. Normal akıntıydı ama bi tık fazlaydı ve aşırı derecede kaşıntı oluştu. Doktora gittim dün, mantar oluşmuş dedi. İlaçlar yazdı. Maalesef geciktiğim için mantara dönüştü bende. Hiç geç kalma. Hemen doktora git. Sonra mantar oluşuyor