Bebeğim 2 aylık her uyku öncesi çok katılarak ağlıyor daha sonra uykuya dalıyor ve uzun süte uyumuyor hep ara ara ağlıyor öyle katılarak ağlıyor ki sanki bi yeri kesilmiş gibi bunu alışkanlık haline getirdi , sizde böyle olan var mı zamanla düzelir mi doktora gitsem mi bilmiyorum yardımcı olur musunuz 😌