My_son Kizlar 9 aylik tahlillerinde b12 eksikligi cikti ilac verdi ama daha almadim adini bilmiyorum o yuzden. İlaç harici onerisi olan varmi ne yapilir ki yaaa
Asafeymeninannesi My_son Büyük oğlumda vardı. 5 gün boyunca acile gidip iğnesini vurdurttuk. Ardından yapılan iğneleri yanlış hatırlamıyorsam 2 günde 1 içirdim. Tekrardan tahlil istendi ve değerler normale ulaşmıştı 😊
masalcianne My_son benim kızım 2 yaşında bizdede fazlalığı var çok süt içiyor ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda
My_son Ikrazumra19 ilaclari kendi doktoruna da sorup alcam ama etle hic arasi yok nasil veriyosnuz eti
Sssebnem87 Merhaba.bizim tahlillerde sinirin biraz üstü çıkti.Doktorumuz haftanin2 gunu kuzu ciğeri ve diger gunlerde de yemeklerinde kuzu eti yedirmemizi tavsiye etti.
Asafeymeninannesi My_son Bahsetmiş olduğum şeyde o zaten 😊 iğne olarak yapılan ampulleri bir kaç gün sonra tekrardan yazıp içirmemi istemişti doktorumuz
masalcianne My_son süt ürünleri yoğun b12 içeriyor . Peynir yoğurt süt bizimkide çok seviyor hepsini . Şuan sen yoğurt ve peynir verebilirsin