pasabeyy allahın sevdiği kullarındansın şükret bence gerçekten öle olsa ben şükrederdim .gündüz uykularımız max 40 dakika gece ise asla dalamıyor saat başı uyanır hatta bazen koyduğum an tekrar uyanıyo en fazla 1.30 saat üst üste uyuyo sabah 6 da kalkıyor .gece 9 da yatar ama nasıl yatma 9.30 geri uyanır yatırırım 10 da tekrar sonradın bazen saat başı bazem hemen değişiyor .Artık halim takatım kalmadı yani .çok şanslısın