Kızlar bugün sabah 9 gibi 6 ay aşısı oldu bebeğim 3 tane aşı oldu biri ağızdan 2 damla diğer ikisi bacaktan az önce bi kustu ağız dolusu resmen içinde ne varsa çıktı sonra bidaha kustu o biraz sarı renkliydi hiç böyle bu kadar çok miktarlı kusmamıştı neden böyle oldu bilen yada yaşayan varmı ?