gizmolinda doğduğundan beri klimalı odada tutuyorum bebeğimi. Doğrudan klima üzerime esmezse hiçbir sıkıntı olmaz.
İçerisini sık sık havalandırın.
odanın nemini ölçebilirseniz iyi olur aslında, benim şuan bulunduğum yer aşırı nemli olduğu için gerek olmuyor ama önceki yaşadığım ilde buhar makinası almıştık arada çalıştırıyorduk. Ya da odadaki nemi arttıracak başka şeyler, biraz su bulundurma, nemli havlu koyma vs
serum fizyolojik günde kaç defa kullanıyorsunuz?