her gün 10 dk mutlaka yüzüstü yatırmayı öneriyorlar. Benim bebeğim de sevmiyordu hiç ama ben 3 aylıkken başladım öyle yatırmaya. 4. ayında kendisi dönmeyi öğrendi. Bebek ağlasa da vazgeçmeyin, alın sakinleşsin durduğu kadar tekrar yatırın. yüzüstü yatırmak çok önemli sırt kaslarının da gelişmesi açısından. Hem desteksiz oturmaya yardımcı hem yürümeye emeklemeye yardımcı.