Aysenrklbs Kızlar bebeğim 3 aylık oğlan, altına bi patikli alt giydiriyorum onun üstüne de eşofman altı giydiriyorum ama bacakları hep biraz soğuk oluyor.Siz neler giydiriyorsunuz ? Fikirlerinizi alabilir miyim? Teşekkürler
Tosbik Aysenrklbs ben altina kilotlu corap bide penye patikli alt gydiriyorum o kadar. Evim 22-23 derece oluyor hep. Gece yatarkende o kilotlu corabini cikartiyorum
suca Aysenrklbs bulundugumuz oda 22-23 derecede oluyor bende bir patikli alt üstüne çorap ve esofman altı giydiriyorum bacakları soguk olmuyor. eviniz kac derece oluyor takip ediyor musunuz
Aysegulisaa54 Aysenrklbs ewimiz 24 derece bu haftayada kadar sadece alt eşortman giydiriyordum bunhafta patıklı içlik giydirmeye başladım benmi az giydiriyorum acaba🙄
CaglaBlgn Aysenrklbs bizim evimizdd 22-24 arası değişiyor. Bir külotlu çorap üstüne eşofman altı giydiriyorum. Üşümüyor o şekilde
Bfsozn Kilotlu çorap + 1 çorap + üstüne patikli pjma + polarli esofman alti böyle giydirmeyince bacak ve ayakları soguk oluyor
Liyaa Aysegulisaa54 24derecede ben kğlotlu çorap üzerinedenalt üst takım giydirirdim heralde 23 derece böyle giydiriyorum ben çok giydirmekte iyi değil doktorlar sizin giydiğinizin bir katı daha giydirin diyor
ALiAslan Aysegulisaa54 erkek bebeği sıcağı sevmez mantığıyla gittim bende hep ince giydirdim çocuğumu bide gazlı bi bebek olduğu için bizim ki giydiremiyordum malum sürekli masaj halindeydik 🤦🏻♀️
Sabriyeillke Bizim oda 22 23derece kilotlu corap ustune esortman bi ciftte patik giydiriyirum uyurkende esortmani cikartiyorum besiginun altinda bataniye serdum uzerinde batane ile ortuyirum sicacik
Sabriyeillke Aysenrklbs yok terlemiyo sabah karsi serinliyo cunku zaten yatarken sade bi kilotlu corap bide uzun kolu zibini kaliyo emzirirken yorganla ortuyorum
Eymenecemm Aysenrklbs ben gündüz külotlu çorap bide ayaklı alt giydiriyorum çok sıcak tutuyor gecede sadece ayaklı alt giydiriyorum külıtlu çorabı deneyin derim ısınıncak bacakları 💕