kızlar bugün tam 3 aylık olduk saglıkocagına gittim kilosu 5970 boyu 56cm dedi sütüm benim cok fazla yeterli gelmiyor telefon açtığımda mama verebilirsin ac kalmasn demişti o kadar cay tablet falan aldım ki gelsin de mama vermeyim diye biraz faydasını görmüştüm ama ebeme yetmiyor dedikçe yok ver bittikçe yenilenir diyor zaten hiç memeyi bırakmıyo gece mecbur mama veriyorum hem uyusun hem karnı tok kalsın diye aynı zamanda sütüm kendine gelsin diye zaten eşimle aramız kötüydü suan daha berbat sizce boy kilo nasıl??