4 aylık bebeğim var aşırı kabızlık var 1 haftayı bile geçiyor eskiden büyüklerimiz sabun sokarlarmış bizde denedik sabun ile 1 sefer yapıyor ama devamı gelmiyor şimdi sabunu kullanmayı da bıraktım 1 hafta bekletiyor içinde yaklaşık 1 aydır eski yöntemler ilaçlar ile yaptirabiliyoruz bu şekilde sorun yaşayan var mi yardımcı olabilirmisiniz?