TospikDefneninAnnesi Kızlar siz bu çözdürme işlemini nasıl yapıyorsunuz? Çeşit çeşit şeyler okudum herkes birşey diyor. Doğrusu nedir bunun? Bloglar forum siteleri çevreden söylenenler hep kafamı karıştırdı. Birde ben 25 gün evvel sağdığım sütü az evvel bebeğime verdim almadı ağladı. Sizce neden yapmış olabilir? Teşekkürler 😘
HsnaaE Oğlum yoğunbakımda kaldığı zaman sütümü sağıyordum buzlukta saklıyordum hastaneye de getiriyordum hemsireye bununla ilgili sordum buzlukta 3ay normal dolapda 2günden fazla saklamayın kesinlikle dedi. Buzluktan çıkarıncada dolabın normal kısmında çözülmesni bekliyorduk sonra biberona koyup bir cezvede ısınmasını bekliyordum öyle veriyordum hastanedede aynı sekilde beriyorlardı. Neden öyle yaptığı hakkımda bir fikrim yok annesi belki gazı vardır
TospikDefneninAnnesi HsnaaE hmmm şöyle mi cezveye su koyup biberonuda içine koup ısıtıyordumuz değil mi? Kaç dakika peki bu?
umaydilara TospikDefneninAnnesi ben benmari usulü ısıtıyorum. Çaybardağı yada biberonu içinde sıcak su olan kaseye koyuyorum ısınıyor hemen
HsnaaE TospikDefneninAnnesi dakika tutmuyordum süt ne zaman ki tam ılık oluyor o zaman alıyorduö eğer çok ısınırsa soğuk suyun altında tam kararı olana kadar kontrollü bi şekilde tutun