Glsmblm3 relactazı günde 8 kere 8 damla her emzirmeden önce mutıaka verdim. Zaten kutunun üstünde de yazıyor kullanım şekli. Sab simplexi burda çoğu kişiden okudum, her anne farklı ölçüde veriyor. Bana doktorum günde 4 defa 15 damla ver dedi. Ben de ayarladım günde 4 defa altı saatten bir oliyor öyle verdim saati saatine. 10 gün içinde çok rahatladı. Şu anda 74 günlüğüz, huzurlu bir bebeğim var. Ha sorsan hiç mi olmuyor gazı ve ya sancısı. İllaki oluyor olacak da. Normaldir bunlar. Çünki gaza başka çare yok. Ama en azındam bebeğim büyümenin keyfini çıkarıyor, oymuyoruz, gülüyoruz. Çok rahat. Bu arada bebeğim kolik benim. Ona rağmen iyiyoz şükür