Saadetbelcim Arkadaslar son 1 haftadir kizimi emziriyorum 10 gibi yatiyir 4e kadar hic uyanmiyor ama okdar alismisim ki 2 saatte bir uyanmasina simdi sanki ac ama uykusu cok geliyor diye uyuyir doye dusunup vicdan azabi cekiyorum uyandirip emzirmeye calisiyorum bu srferde huzursuzlanıyor. Gunduz pek uykumuz yok ama en fazla 3 saat uyuyor. Napmaliyim normalmi gece 6saat kadar uyumasi yoksa ben uyandrmaya devammi edeyim ?
Stm Saadetbelcim uyandırma canım bizim kuzuda 2 buçuk aylık, 12.30 gibi uyuyor sabah 7 gibi uyanıyor. Doktora sorduk, artık kan şekeri düşmez, deli misiniz uyuyan çocuğu neden uyandıracaksınız, acıkırsa uyanır zaten dedi 😊
UluElif Saadetbelcim benimkinde öyle gece uykusu derin oluyor ben alıştığım için kalkıyorum sürekli saate bakıyorum 3-4 saati geçirmemeye çalışıyorum 6 saat fazla ama herkes uyandırma dese bile ben kıyamıyorum ☺️
Prensesannesi33 Bebeğin artık gündüzleri daha az geceleri daha çok uyumaya başlayacak şanslısın gece gündüz ayrımını yapabiliyor demekki uyandırmamalısın acıkınca uyanır emmek ister zaten bırak güzel güzel uyusun , uykusunu alsın
Saadetbelcim UluElif ya ben vicdan azabi cekiyorum niye boyle bilmiyorum ama sanki doymuyor da kan seker8 dusuyor uyju yapıyor saniyorum :( herkes uyandirma uykusunu alsin diyor en iyisi uyandirmiyim
UluElif Saadetbelcim doymasa uyuyamaz canım işte bende öyleyim gün içinde artık emmeleri seyrekleşti diye gece kalkıp veriyorum kilo vermesin diye zaten o da gözü kapalı emip iki mıkırdanıp yatıyor.
Saglamzehra90 Valla masaallah gunduz uyuyor uyaniyor aksam en gec 7 gibi uyaniyor uyutmuyorum 10 gibi basloyor 5 dk uyuyup uyanmaya gece 2 lere 3 lere kadar uyumuyor su an bile ayni😔😫
UluElif duaelvin yok tam tersi gece vücut dinlenik olduğu için daha çok süt üretir ve sütün kalitesi artar canım
Burcutuna Canım artık gece ile gündüzün ayrımını yapabiliyor bebeğin bizimkide öyle doktorum korkma annesi artık gece uykuları çoğalacak uyandırma dedi o yüzden bende uyandırmıyorum kuzumu